چرا تبلیغ چرا سایت!

-تبلیغ-چرا-سایت چرا تبلیغ چرا سایت!


تبلیغات (Advertising) :
تبلیغات ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولید کننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. تبليغات با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. آگهی تبليغاتي به مطالبی گفته می شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می گردد. آگهی هاي تبليغاتي  می توانند چاپی و یا غیر چاپی باشند.
تبلیغات در قرن حاضر:

-و-طراحی-سایت-300x300 چرا تبلیغ چرا سایت!

تبلیغات و طراحی سایت


وقتی که صحبت از تبلیغات در قرن حاضر می‌شود، نمی‌توان نامی از تبلیغات و بازاریابی نیاورد. تبلیغاتی که مزایای بسیاری در خود دارد: ارزان است، فراگیر است، ماندگار است، هوشمندانه‌است، شبانه روزی است، هر زمان که شما بخواهید، قابل تغییر است.کارکرد این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکتها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پر رنگ تر می‌شود. شاهد این امر بررسی رشد تبلیغات اینترنتی در بحران مالی کنونی (از سال ۲۰۰۹ به بعد ) است.
تبلیغات ارسال مستقیم، یک اسلحه واقعاً کارا جهت هدف گرفتن بخش خاصی از بازار هدف است. شما می‌توانید کارت پوستال، کاتالوگ، بروشور، خبرنامه و یا یک نامه ساده را برای مشتریان خود بفرستید.
این رسانه ها وسیله‌ای مناسب برای اطلاع رسانی در زمینه‌هایی مانند: فروشهای فوق العاده، تخفیفات فصلی، یادآوری اینکه شرکت مشتریان قبلی خود را از یاد نبرده‌است و شیوه‌ای مناسب جهت اطلاع رسانی بی واسطه و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی است.
مزایای این نوع تبلیغات :
در سرویس ارسال مستقیم تبلیغات با ماندگاری بیشتری صورت می‌گیرد و اطلاعات زیادی را از این طریق به مشتریان می‌توان منتقل کرد. در این نوع تبلیغات می توان بازار هدف را شناسایی کرد و تنها برای این دسته از مشتریان تبلیغات کرد که باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.امروزه صرفا توليد ،ارائه كالا و يا خدمات به تنهايي كافي نيست زيرا فعاليت هاي در حال توسعه تغيير كرده است و در يك محيط رقابتي با ساير رقبا بايستي مشتريان را جذب نمود. تبليغ بخشي از بازاريابي موفقيت آميز به حساب مي آيد و شركتهاي موفق ، به موازات ارتقاي كيفي محصولات خود به دنبال طراحي و به كارگيري سيستمهاي بازاريابي پويا و مؤثر مي باشند.
تبليغات موثر به شما كمك مي كند تا مشتريان كنوني را نسبت به خود وفادار ساخته يا بازارهاي جديدي را براي خود برگزينيد.يكي از جنبه هايي كه به كمك آنها ديدگاه مشتريان نسبت به شركت شما شكل مي گيرد شيوه هاي تبليغاتي شماست. براي انجام تبليغات، ابزارها و شيوه هاي مختلفي وجود دارد.
در حال حاضر انتخاب هر كدام از راهبردها مي تواند موفقيت آميز باشد به شرط آنكه به صورت مؤثر به كار گرفته شود. در هر صورت نمونه مؤثر، تركيبي از راهبردها خواهد بود كه بهتر بتواند به نيازهاي بازار و مشتريان نزديك شده و پاسخگوي آنها باشد.
عمیقا باور داریم که امروز، شاهراه تبلیغات در ایران، اینترنت است و هر کسب و کار برای بقا و گسترش خود، باید در این مسیر قدم بگذارد. کمپین‌های تبلیغات اینترنتی، برنامه‌ریزی هوشمندانه برای حضور در این عرصه است تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین بازدهی را به دست آورید.
گروه ما در راستای نیل به اهداف اقتصادی شما ابتدا جلسه مشاوره از دیدگاه تبلغات و بازاریابی با مدیران ارشد کسب و کار تان برگزار نموده و پس از شناسایی و احصاء نیازها و اهداف تبلغاتی شما در مرحله اول تحلیل مناسبی از وب سایت شما و سایر رقبایتان ارائه می کنیم سپس از راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی از جمله سئو و بهینه سازی سایت تان و ارسال انبوه پیام کوتاه یا اس ام اس در منطقه شهری مورد نظر شما و نرم افزار های ارتباط گروهی همانند تلگرام و وایبر و دیگر شبکه های اجتماعی به شما در پیش برد اهداف تان در بازاریابی و تبلیغات حرفه ای و مستمر کمک خواهیم کرد.
عجیب است که بدانید شرکت معزم و معروفی مثل پپسی پس از مدتها توانست طرح تبلیغاتی خود برای تاباندن لوگوی پپسی بر روی کره ماه را که با مخالفت سازمان محیط زیست ملل متحد یو.اِن.ئی.پی مواجه بود را به مرحله ی اجرا برساند . این موضوع به روشنی خود بیانگر اهمیت تبلیغات در دنیای امروز می باشد.

مديران مي‌دانند که فروش دوره‌ جاري، نتيجه تبليغات فعلي(تبلیغات هدفمند و تبلیغات موثر) به‌ علاوه تبليغات دوره‌هاي گذشته است.